Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română ca limbă nematernă pentru cadre didactice care predau la grupe de copii cu predare în limbile minorităților naționale –  învățământul preșcolar.

 

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea rusă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea bulgară – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea cehă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea croată – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea turcă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea polonă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea slovacă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea sârbă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea rromani – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea ucraineană – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea neogreacă – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea italiană – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea maghiară – nivel preșcolar

Ghid metodologic pentru dezvoltarea competențelor de comunicare în limba română, pentru cadrele didactice care au înscriși, în grupa cu predare în limba română, copii proveniți din comunitatea germană – nivel preșcolar